Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Lisanne en Tamara - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Lisanne en Tamara - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne en Tamara

06 Juli 2014 | Nederland, Goes

06-07-2014
's Heer Hendrikskinderen

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zover, dan vertrekken we naar Ghana! We zijn nog druk bezig met spullen verzamelen om daarna (nog bijna de grootste uitdaging van de hele reis) alles in onze backpack te proppen waarbij we ook nog moeten zorgen dat alles onder het maximale gewicht blijft...
Vanavond komen we nog een laatste keer bij elkaar (Marleen, Mieke, Tamara en Lisanne) om de laatste dingen te bespreken. We hebben de meeste vrienden en kennissen al gedag gezegd en dan moeten we helemaal klaar zijn voor het vertrek.
We hebben er ontzettend veel zin in en laten jullie middels dit blog weten hoe het met ons gaat en wat we meemaken.

Liefs,
Tamara en Lisanne

• 07 Juli 2014 - 08:48

Matty Van Zweeden:

Lieve meiden,

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, best allemaal druk en spannend maar ook zo mooi en leuk om dit mee te maken!
    We zullen voor jullie bidden!!!
    Matty van Zweeden

• 09 Juli 2014 - 22:25

Conny Vos:

Goede reis, veel succes en genieten!